Skotta snö och gåbevis på bild

Undrar vad det är som gör att min sambo inte skottar snö? Är det för att han tänker att jag ska göra det? Eller tänker han att våren kommer tids nog, så då försvinner den där snön i alla fall. Anledningen till att jag funderade på detta var att igår så skickade jag ut honom till rummet vi har bakom garaget, det är separat ingång dit, och man kommer inte in dit från själva garageingången. Tror ni att han skottade en snutt på kanske 2 meter? Nej då, istället pulsade han i snön och tyckte att det var så hemskt att han fick snö på benen... Ja, ni vad kan det bero på?
Jag ska inte påstå att jag är så duktig på att skotta snö jag heller, men jag gör det oftare än vad han gör. Iofs så borde väl jag skotta snö, eftersom Erik klipper gräset. Vi har en sådan där billig gräsklippare, som inte har någon drivning, försöker jag mig på att köra en sådan så kommer jag inte en meter. Har nog fel teknik... 
Har ni förresten sett att jag försökt mig på att göra om här på bloggen? Ja, inget avancerat, bara bytt ut headern. Vill egentligen byta färg där inläggen står, men det funkar ju inte, hur jag än bär mig åt... Så nu får det se ut som det gör, tills jag kommer på någon bättre lösning. Jag tänkte att jag skulle locka fram våren, så jag tog grönt som bakgrundsfärg, ser egentligen inte klokt ut, men säg det inte till någon.

Lovade en gång ett bevis på att Theo går...



Nu ska jag försöka peta i mig lite frukost, jag är hungrig, men jag är inte sugen på något, enerverande dilemma... Vart nog lite bortskämd av svärmors tekakor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0