Snälla pappa, Nej

Är en bok som jag precis börjat läsa, om den är bra eller inte får tiden utvisa. Men det är en verklig händelse. När jag läst det kortfattade om boken så känns det som att den är rätt hemsk, men rättvisa skipas i slutändan i alla fall. 
Jag kan inte läsa påhittade böcker, eller jo, vissa, det vill säga berättelser som skulle kunna vara sanna, men som inte är det. Nåt jag inte läser är deckare, tro mig, jag har försökt, men det ligger inte riktigt för mig.

Läste bloggar igår, som jag brukar göra, och kom på att jag skulle visa bilder från förra sommaren. Inte för att de var speciellt speciella, men jag tänkte att jag nog inte har visat dem. Dessutom blir det ju ännu en anledning till att använda picknik. Hittade en bild på min äldsta son, som i vanliga fall gömmer sig för kameran. Får se när jag lyckas få en vettig bild på honom, han är hopplös att ta kort på, men så är han en riktig busunge också. 



Hittade även en bild från när dottern fyllde 7, tänk vad tiden går, denna sommar blir
hon hela 8 år... Hennes stackars mamma hänger inte riktigt med, och jag tänker ofta:
Är jag verkligen så gammal så jag har ett så stort barn?! Ja tydligen...




Nu har jag hämtat en sjuk plutt på dagis, får återkomma en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Nej, det är det som är det fina - att man har stora barn betyder ingenting för den egna åldern. ;)



Jag försökte allt att fixa det där häftiga bildprogrammet men tydligen gillar inte min dator det. Suck! Eller mera möjligt, att jag inte förstår hur jag ska göra... Ska se om jag har någon mera teknisk i närheten när tillfälle ges för såklart att jag också vill ha så här häftiga, fina bilder! =)

2009-02-25 @ 12:13:30
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV; Eller hur, men ändå lixom ;D



Jag har läst den där boken - sjukt bra men ush så hemsk!

2009-02-25 @ 12:54:55
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Malin B

Lyckades klura ut hur det fungerade med bilderna men tösen bara skrattade åt mig, det gick ju att göra mycket mera. Jag som var så stolt över mig själv. ;)



Men du, så glad jag blir över din tanke, att du tänkte hjälpa mig! =)

2009-02-25 @ 22:45:02
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Vilka söta bilder! Och vilken söt solbränna din dotter hade på bilden :)

2009-02-26 @ 19:52:12
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0