Tiden går för fort

Helt allvarligt, dygnet borde ha fler timmar, man hinner inte det man ska på 24 timmar, jag lovar, det är helt sant. Alltså nu har vi lyckats få ihop det här med att hinna med mat och disk inom rimliga tider på vardagarna... Men det blir ju inte mycket tid kvar till att blogga till exempel. Hinner knappt läsa bloggar heller, vilket är riktigt trist. 

Men jag har i alla fall sökt lite jobb. Ringde ett ställe idag och det lät himla intressant, som ett riktigt bra jobb för mig. Visserligen bara 50%, men det gör mig inget. Då slipper Theo vara på dagis så länge. Visst, det ger inte lika mycket pengar som en heltidsanställning, men vi skulle nog klara oss ändå. Skulle vi inte göra det får jag väl söka ett till jobb då... Det allra bästa hade väl varit om Erik hade fått behålla sitt jobb, men det vet vi ju inte ännu.

Mer då... mötte Eriks jobbarkompis idag, och det var riktigt kul faktiskt, det var en trevlig prick. Fick mig ett par goda skratt av honom, det är alltid trevligt. 

Hade en massa att skriva egentligen, men det vart inte så, glömde bort allt jag skulle skriva när jag väl satte mig här. Vet i alla fall att jag ska käka pannkaka nu, och det ska bli gott, en jag är inte speciellt hungrig... Äter så lite nu för tiden, har ingen aning om varför. Men svårt att äta om man inte är hungrig ju... Vet inte om det har att göra med att jag äter Frukost på regelbunden tid nu. 

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0