Det var på fisens mosse!!

Men fortfarande så hoppas vi på att det blir av. Kryssningen alltså. Det kom hastiga förhinder idag, tråkigt. Det var på håret att det inte vart någon kryssning till Tallinn för oss denna helgen. Men som det ser ut så fixar det sig ändå. Problemet vart min mamma. Hon fick halsfluss, det var inte längesen hon hade det, men tydligen tog det om igen. Hon försökte ringa både akuten och vårdcentralen idag, men idag fanns det inga tider, och på akuten var det fullt, som vanligt på det där jädra stället. Lindesberg, där ska man inte bo om man behöver ha vård, den saken är då klar. Men nu hoppas vi på att hon får medicin imorgon. Gunnar ska ringa åt henne imorgon bitti klockan 7.

Mer då, jo om jag inte talat om det så går Theo mer och mer nu. Vet inte när man kan säga att de går själva, men nu går han iaf några steg själv, helt medvetet. Man behöver alltså inte lura honom att ta ett steg eller två. Men som sagt han tar tid på sig, och kryper fortfarande till det allra mesta. Jag och Erik la märke till att han påminner lite om en bulldog när han kryper. Han kryper med händerna lite innåt, armarna lite, lite böjda ser det ut som och så är de kanske brett isär. Kollar man på en Bulldog så går den ju innåt med tassarna.

Blåser halv storm här, skulle gått till Dagis idag, men ringde och rådfrågade dem om hur jag skulle göra i det här vädret. De sa då att det är bra om jag kan vara hemma med honom, i den här vinden (som skulle ha varit motvind hela vägen till dagis) så skulle han ju närapå hisna. Så jag och Theo stannade hemma och hade det mysigt. Eller mysigt och mysigt, vet inte om man kan kalla det så när han börjar hitta alla miljoners lådor i köket, som vi har barnsäkrat med skohorn, tyvärr har han lärt sig att öppna dem. Jättesmidigt med lådor, men INTE NÄR MAN HAR SMÅBARN!!!

Nu ska jag gå upp och borsta gaddarna och tvätta rent mig i ansiktet, sen ska jag lägga mig och läsa en liten stund hade jag tänkt. Dags att sova snart ju.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Va kul att Theo börjar gå mer och mer! Jag längtar så tills Zack börjar gå... och prata! Jag är jättenyfiken på vad han tänker på och så...

2009-01-14 @ 21:16:00
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0