Tävlar!

Nu vart det dags för en tävling igen. Den här gången tävlar jag om ett bäddsett från Barnlycka.se, där har de hur mycket fint som helst. Alldeles för mycket, sååå himla svårt att välja. Fast det är *FruSofie* som håller i tävlingen, kika in vet jag :) Klicka på länken.


För övrigt så ser det ut mer och mer som att Theo faktiskt tänker börja gå. I ett par dagar nu så har han tagit steg själv, på eget initiativ. Det vill säga, vi har inte lockat honom att göra det.

Snacka om att man blir förvirrad av alla ledigheter som har varit nu, Nathalie skulle börja skolan igår, det hade jag totalt glömt bort... gisses vilken bra mamma jag måste vara va? Nej fy... skäms för det ju. För övrigt så väntar jag på att hon ska komma hem... hon slutar 12:20, men än är hon inte hemma.

Snart ska jag kika på  tidernas längsta kärringserie, Våra bästa år...

Och så ska jag dricka upp mitt kaffe.

Har jag något intressantare att skriva senare så gör jag det. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Smilla & mamma Annelie

Lycka till med tävlingen!





Jag har en skojig tävling på min sida också där du kan vinna en fin personlig sagobok, kika gärna in och tävla om du vill.



2009-01-11 @ 00:14:59
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0