Äntligen sol!

Äntligen säger jag.. himla skönt att få några solstrålar på sig... 

Har inte gjort så mycket idag, men det var riktigt skönt att sova i sin egen säng. men samtidigt så saknar jag redan Dalarna... Trivs bra i Dala-Järna, även om det är ruskigt litet... Men Fjugesta är inte så stort det heller. Men oroa er inte, jag stannar kvar här, vare sig ni vill eller ej.

Idag ska vi grilla, ska bli smaskigt... men vad vi ska fördriva tiden med mer, har jag ingen aning om.

På torsdag så har de barnens dag på sannabadet här i Fjugesta. 
Det kommer finnas en massa olika saker att göra där då, kostar 40 kr att gå in... för vuxen tror jag det var, och 20 kr för barn. Ska nog gå dit.. 

Pratade lite med grannen idag, de har vunnit en pool värd ca 50 000. Skulle jag med kunna tänka mig att vinna.... Vi pratade om att dela på kostnaden för ett staket.. vore ju trevligt. Då blir det inte så dyrt för någon av oss. Och vi slipper oroa oss för att lillplutten rymmer till deras tomt, eller hem till farmor och farfar när vi inte ser... 
Nedrans busunge... 
Så nu ska jag försöka kolla lite på olika staket... Nåt snyggt men prisvärt vill vi ha. 

Ha det härligt i värmen!



Kommentarer
Postat av: Faile

Kul att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg :D

Nu ska jag spana in din blogg lite mera ingående ;P

Ha en bra dag!

2009-07-14 @ 16:50:56
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0