Bild på tapet

Efter en hel massa letande så hittade jag äntligen bilden på våran tapet som vi ska ha på toaletten. Sökte under blommigt, för jag tyckte ju bestämt att den var blommig, men där fanns den inte. Där fanns bara en dyrare version av tapeten. Men så kollade jag vad kollektionen hette istället, och då hittade jag den. 


Ni får ursäkta den fula röda ramen som vart runt, det var inte alls meningen... men på min dator så finns det inget print screen, så man får använda nåt verktyg som är inbyggt i windows, som förvisso är bra på sitt sätt... men inte på alla sätt. 


Idag ska vi eventuellt åka iväg till Karlsoga en sväng, och kolla på cheapy, jag skulle vilja ta en sväng på stan där också, det var så längesen jag var där, och jag gillar att gå i centrum där... 

Ska strax väcka Erik, som fortfarande sover, jag minns inte när jag vart väckt, men jag känner mig inte dödligt trött i alla fall. Frukost strax också, Theo har redan druckit en hel flaska välling så han är inte speciellt hungrig, men med och äta vid bordet ska han ändå, även om det bara ska kladdas :). 

Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mysigt å nätt!

2009-07-24 @ 10:33:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0