Bilder på våran dag!

Idag har vi varit ute och lekt hela familjen... Det var kul, men kvaft och väldigt varmt... Kollar man på åskradarn så är det prickar lite var stans, så det skulle inte förvåna mig om det drar ihop sig till ett åskväder här också.
Lyckades fånga lite av vårat roliga på bild idag, ska lägga in några av dem så ni får se. 
Vad brukar ni göra tillsammans i familjen?

Hon som tittar in i kameran vet inte att jag tar kort på henne :D. Bra när man kan zooma.

Jag vill oxå vara med på bild mamma!!

Det statiska håret, nummer 1

Det statiska håret, nummer 2.

På eftermiddagn så fikade vi... 

Så här snygg vart Theo när vi fikade...

Så här fina muggar fick vi av Lasse och Marita, vi fick två stycken.. tycker de är jättesöta!!

Erik måste ju få vara med på bild också :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, vad kul med alla bilder!

Här spelas det fotboll, badminton, spel och kort tillsammans.

Så har vi ju börjat jogga hela högen. Jag och vovven mest men de andra hänger på då och då. Jag är en typisk periodare med det...

Jodå, det ÄR kul att ha hund - jämt!!!

Jag bortser från all smuts som kommer in...

När Gudrun och Per var här så blev det bara "snabbt ut och kissa utanför dörren" kan jag lova. Hujedamej!

Mitt nuvarande regnställ är köpt på Hööks och gick loss på ungefär en tusenlapp. Har köpt på Intersport i ungefär samma prisklass och de har också varit bra. Regnställ, stövlar och pannlampa är de "lyxartiklar" jag lägger pengar på till mig själv, annars är jag väldigt snål på den fronten.

När man är ordentligt klädd är det ju aldrig någon fara med att vara ute.

Hujedamej så elektriskt hår din tös har.

2009-07-15 @ 18:16:34
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Agnes



Delta gärna i min tävling!

http://agneslauedberg.blogspot.com/2009/07/tavling-vinn-ett-presentkort.html

Ha en mysig vecka!

2009-07-15 @ 22:30:55
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0