Ett gammalt minne...

Ett fint minne. Jag satt och surfade på you tube, och kom över låten teddybjörnen fredriksson. När jag var 4 år, så fick jag en teddybjörn, av min pappa. Och så spelade han just teddybjörnen fredriksson för mig. Och nu, när min pappa inte finns längre, han har varit borta sen länge, han dog när jag var 17år (jag är 29 nu). Och nu när jag lyssnar på den så gråter jag... gråter som ett barn när jag hör sången. Trots att han dog för 12 år sen så saknar jag honom fortfarande. Tänker på honom varje dag fortfarande. 

Förutom det så fick jag mina saker från cdon idag, men jag fick nog en felleverans. Jag fick Lois & Clark, men absolute holiday fick jag inte. Istället fick jag Jack Johnson and friends. Med sånger från Curious George. Inget jag hade tänkt ha. I leveransen står det dessutom att jag har fått absolute holliday, men det stämmer ju inte. Så nu har jag mailat till cdon för att höra mig för om läget.

Nähe, nu ska jag roa mig med annat. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0