Födelsedagsfirande

Glömde säga att dottern fyller ju år i dag. Min stora tjej, Nathalie. 
Denna dag för 8 år sen så låg jag på USÖ, eller RSÖ som det hette då. Hade bedövningar av olika slag, nu, klockan 22:50 så hade jag 58 minuter kvar innan jag fick träffa min egen lilla dotter. Eller liten och liten.. hon vägde nästan 3,9 och var 50 cm lång.

Vi firade henne idag, hon fick tårta, 3 paket, och kakor och saft... dvs vi firade tillsammans. Kalas ska hon såklart få ha, men mycket drog ut på tiden, så det får vänta tills hon kommit hem från sin pappa. Det har jag pratat med henne om såklart, och det höll hon fullständigt med om. Tror inte att många av hennes kompisar är hemma nu i alla fall, så det lär inte bli mycket till kalas om hon skulle ha det just nu... 

Vad hon fick? En sparkcykel med princessmotiv. 2 stycken littlest pet shop djur, försetsällande katter. En glidbana som man kopplar till vattenslangen. Detta blir nog jättebra till sist. Nu hoppas vi på att det ska bli riktigt fint väder så hon kan använda sin glidbana riktigt mycket.

Nähe, tid för mys var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0