God Natt

Nu sitter all väv där den ska. Imorgon kväll får vi börja måla, om vi vill... Vad vi ska göra med självaste dagsljuset imorgon har jag ingen aning om. Kanske rensa ute på framsidan. Rensa fram våra plattor kanske vore nåt? Vi har ju börjat, så det kanske är bra att fortsätta... 
Senare så blir det som sagt staket, men det lär ju ta en stund innan det kommer på plats. För vi måste ju ha pengar också, och det är inget vi är gjorda av så som det ser ut nu... Men vi har iaf "skor" till stolparna... Sen ska det vara plankor där emellan... som ligger på längden, två stycken alltså... Men det kommer, det kommer... 

Har under kvällen avnjutit en pizza, och sitter nu här och dricker cola. Strax innan jag satte mig här så städade jag badrummet. Allt utom golvet är städat. Men jag ville inte släpa upp dammsugaren dit upp, i alla fall inte när Theo ligger och sover.

På tal om ingenting alls.. har fastnat för en reklamfilm... (tv skadad tror jag) men jag blir nästan lite glad av OLW:s reklam "fredagsmys". Om någon undrar vilken det är så är det bara att klicka in sig på olw:s hemsida, så ligger den direkt på framsidan.

Nu ska jag sätta mig och glo på tv de sista minutrarna av detta dygn...  dvs innan jag ska gå och lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0