Inredningsdetaljer!

Det vart ju lite grejer från ikea som vi införskaffade till våran lilla toalett. 
Vi köpte en möbel till våran lilla toalett precis när vi flyttade in här i vårat hus. Det var en liten, lagom stor möbel, som skulle passa väldigt bra där inne. Den köptes på K-rauta, och nu hittar jag ingen bild på den, så det får ni nog se en annan gång. Till denna möbel så var det ju ett överskåp, med spegel på. När vi tog fram skåpet så såg det jättekonstigt ut. Som att det verkligen inte ska sitta ett stort skåp där inne. Så den delen hoppar i över. Kanske åker skåpet upp någon annanstans. Det återstår att se. 
Vad som inköptes på ikea var detta bland annat:

Blandare

Glashylla

Hängare till handdukar

Toalettborste

Belysning



Det som fattas här är spegeln som vi köpte, men den hittar jag inte på ikeas hemsida. Det är en helt vanlig spegel, som är 60x60 cm med fasade kanter. 

På Lagerhaus hittade vi rosa handdukar... men lite kul måste jag ju spara... så ni har nåt att vara nyfikna på. Men det kommer att bli suuuuperfint!



Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

Jag tror dig - det kommer att bli superfint! =)

2009-07-22 @ 23:20:35
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0