kvav dag!

Trots massor av åska igår, så är det fortfarande kvavt ute. Känns som att det ska bli åska vilken minut som helst, och jag hade minsann trott att åskan skulle rensa ur lite av den jobbiga luften. Men så vart det visst inte. Kollade på vädertrackern alldeles nyss, och då åskar det ca 10 mil från oss, så risken finns ju att det kommer hit. 

Vi ska strax äta här hemma. Helstekt fläskkarré med potatisgratäng. Blir gott. Köttet var dessutom på extrapris på konsum, sådet köpte vi på oss för ett tag sen. 

Har legat och vilat en stund i sängen. Hade ställt klockan, en inte hört den, så när jag kikade på klockan så hade den satt sig på snooze, och skulle ringa om några minuter igen. Lyckligtvis somnade jag inte ifrån maten. 

Nähe, nu ska jag snart duka fram, och sen så ska jag säga till de som sover, dvs erik och theo att det är dags att vakna nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0