Mina Dojjor

Jag köpte ju skor för ett tag sen, och jag fick en kommentar om att det var någon som ville se hur de såg ut. Så nu har jag fotat mina skor, för några bilder på mina skor hittade jag inte. 
Tro ni inte att det är några dyra fancy skor, för det är skor från skopunkten, det rosa paret kostade 99 pengar, och det andra paret kostade 200 pengar. 
Var svårt att ta en bra bild på de rosa skorna, för med blixt så vart de vita, och man såg inte alls hur de såg ut, utan blixt så vart de suddiga, men man såg i alla fall vilken färg de hade :). Så ni får nöja er med dessa bilder :) 



Söta och jättesköna skor!!


Jättesköna sandaler!
Längst ner till vänster så ser ni tån på Nathalies skor som hon fick i samma veva.
Ett par svarta ballerinaskor, som hon valde helt själv.



Mer bilder på lite annat följer i ett annat inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättesöta men dom var inte bra skrev du? Ballerinaskorna. Skoskav? :P

2009-07-05 @ 22:51:53
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0