Regnigt

Igår så gick jag och Theo ut och lekte i spöregnet. Theo tyckte det var helkul. Hade jag haft en vattentålig kamera så hade jag tagit kort på när han hoppade i vattenpölarna. Eller la ner stenar i brunnen... Sen tog vi en promenad i det blöta gräset, ängen, där majbrasan hålls varje år. 
Gunnar var här igår, det vart så konstigt. Han brukar alltid ha så bråttom härifrån, men igår hade han inte bråttom. Han ville stanna och dricka kaffe, och jag hade inget gjort. Men jag hade lite singoalla lakrits att bjuda på till kaffet i alla fall. Inte mycket, men det vart nog bra ändå. 
En miss när de åkte här i från var att de glömde jacka till Nathalie. Så den ska jag strax gå iväg och skicka med posten, kostar inte många kronor.  

Renoveringen fortgår fortfarande, idag ska det slipas där inne, och eventuellt spacklas igen... Tror snart det bara blir spackel där inne... 
Har lite bildbebis, om någon vill se...

toaletten, i all sin prakt ;)

Morfar och Theo

Pappa är ett monster

Världens sötaste Theo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0