Så där ja!

Nu sitter tapeten där den ska, och golvet är på väg att läggas. Det som jag trodde skulle gå snabbast, men jag hade fel... Erik har fått fram EN bit av klickgolvet. Men det ska ju göras hål för avlopp i golvet också. Tror Erik har pysslat med golvet hela eftermiddagen, och han håller på fortfarande. Tror inte han har kommit speciellt långt de senaste 40 minutrarna, då jag har lagt Theo. Jag försöker lära honom att somna i sin egen säng, men jag tänker inte säga hej för tidigt. 

Idag serverades rester till middag, så det gick snabbt och lätt att fixa det, de flesta åt med god aptit, förutom Theo, som hellre ville käka vindruvor. Tror han kan äta hur mycket av de små gröna runda delikatesserna som helst. 

En liten bild på resultatet på lilla toan kommer här:

På denna bild så ser man golvet, tapeten och färgen på väggen... Taket är vitt... 


Theo vill vara med och hjälpa till...

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Tack för g-kraft förklaringen! (Vilket visade att jag var nära döden på riktigt!) ;)



Snygg tapet! =)

2009-07-30 @ 22:22:26
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: krajstajn

Det kommer bli jättefint när det är klart!

2009-07-30 @ 23:40:44
URL: http://krajstajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0