Sällan...

Som jag får sitta vid min dator... det är så märkligt. Pappan i huset får sitta vid sin dator, för Theo, men så fort jag sätter mig vid min dator så kommer han och gnäller... enerverande... Pappan kan göra ungefär vad som helst, helt okej enligt Theo, men så fort jag förtar mig något så ska jag göra ditten och datten med ungen. Lite smått irriterad... 

Idag ska tapeten upp, och jag ska leka tapetserarassistent, få skäll av Erik för att jag gör fel, inte håller rätt... blir en rolig dag denna... 

Idag sov Theo hela natten i sin säng, han vaknade inte mitt i natten och kom och la sig bredvid mig... fast jag somnade inte förrens klockan var en bit över 2... fråga mig inte varför, för jag har ingen aning.

Grillade igår... gick faktiskt bra denna gången, en alldeles vit glödbädd gör det hela mycket enklare, det brinner inte när det droppar olja på briketterna... vilket i sin tur ger ett jämngrillat kött, som inte är vidbränt här och var. 

Strax ska jag ta fram frukost, och väcka Erik som fortfarande sover. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0