Sommaren är häääärlig

Jag har tagit lite bilder som jag ju inte visat, tänkte jag skulle göra det nu. De som inte tycker om att kika på barn kan nog hoppa över detta inlägg...
Den som fastnade bäst på dessa bilder var Theo, Nathalie sprang och gömde sig, hon ville inte alls vara med på bild denna gång, hon som annars brukar vara värsta linslusen.


Smultron är gott :)


Jag har ätit upp alla smultron... mamma fick bara ett.... tror jag...


Kom ihåg att dricka i värmen... fest att få dricka juice :)


Happy face!!


Det får va allt :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag tittar gärna på hur många bilder som helst!

Vilket charmörleende!!! =)

2009-07-05 @ 00:02:37
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0