Tidigt i säng

Theo somnade jätte tidigt idag, han var jätte trött. Jag trodde bara han skulle vila lite på kvällen för att helgen varit lång med mycket händelser för honom. Men så var det inte, han sover ännu. Visserligen ganska skönt nu, men det blir inte skönt imorgon bitti... Kommer ju vara typ död om han vaknar vid 6 imorgon bitti. Jag borde gå och lägga mig bums, men jag är ju inte trött. Svårt att sova när man inte är trött. 

Annars så har turen upp till Dalarna varit jätte härlig. Jag trivs väldigt bra där... I Dala-Järna så finns en jättemysig liten butik, som heter hjärtats rum, med jättemycket fina saker. Tycker ni ska kika in där... www.hjartatsrum.se
I Vansbro fanns ju butiken Kox in och man kan kika in i den butiken på nätet oxå, koxin.se
Kox in betyder för övrigt Titta in :). 

Nu har jag annat att pyssla med, god natt.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Borta bra men hemma bäst brukar stämma på mig men visst är det kul att komma bort i några dagar och få lite miljöombyte.

2009-07-15 @ 18:18:21
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: helena hedström

Hallå! surfade runt på nätet & såg att du besökt vår butik.=) alltid kul att se när någon tycker det är värt att rekommenderas! Bästa reklamen! Ha en fin jul önskar "Kullo" på Kox In!

www.koxin.com

2010-12-02 @ 01:16:33
URL: http://koxinkullo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0