Bilder och frågor!

Jaha, så har vi firat dotterns skolavslutning. Saft och fika, och så sjöng barnen jättefint. Klantiga jag glömde kameran hemma, så jag har inte en endaste bild tråkigt nog... Bara för att jag flyttade kameran in till stora vardagsrummet så glömde jag den hemma. Jävla skit rent ut sagt!!! 
Städat vart det ju här hemma, och valsen med dammsugaren tog jag också... Just ja, det var nu jag skulle ta bilder på mitt hem ja.. innan jag glömmer bort det. Kom på att jag måste städa undan alla plastbunkar som Theo var roliga att dra fram. Samtidigt så fick han en bit äpple. Vad gjorde han tror ni? Bet sönder äpplet och la en äppelbit i varje bunke, så nu måste jag diska dem grundligt! Kul!

Ni kan i alla fall få en bild från vårat hem, och det är från Toaletten här nere, som ska renoveras då. Eller som håller på att renoveras. 

Hyllan närmast taket skulle jag vilja ha i någon annan färg än vit. Och den färg ni
ser på den nu är samma färg som var i taket, som vi så länge tyckte var vit... 
Nu vet vi vad vit här, och man ser klart skillnaden!
På väggen bakom toaletten skulle jag vilja göra nåt, blir så tråkigt att bara ha en-
färgade väggar. Men vad ska man göra? Det blir ju svårt att göra nåt så att det
blir riktigt bra, eftersom toalettstolen inte står i mitten. Funderade på att göra
ränder, vad tror ni om det?




GULLIGAST!!!!

Attans, nu börjar det bli mörkt... hur ska jag lyckas med bilder nu? Ja, ja, vi gör ett försök... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0