Då var det kväller...

Så var det kväll igen. 16 timmar kvar innan Erik har helg. Jag har fått en hel del info... Jag vet nu vad som kommer att hända när jag slutar på KFG, och det låter ju bra. Och det här med ledigheten var ju inte så lyxigt som jag trodde att det var. Så länge man är inskriven på en åtgärd (KFG är en åtgärd) så får man ingen så kallad ledighet. Man kan få ledigt, om jag kommer överens om det med min coach på KFG. Jag hade ju gärna varit lite ledig i Juli, så jag skulle kunna gå iväg till Sannabadet med barnen. Funderar på att köpa ett säsongskort till mig och Nathalie... Men då måste jag ju gå dit så fort det är badväder, annars tjänar man ju inte på det... Iofs så kostar det "bara" 350 för vuxen och 200 för barn, barn under 2 år går in gratis. Läs mer om sannabadet här.
Klockan är bara 22, jag funderar på om jag ska ge mig upp i duschen och blöta ner mig lite... Skulle behöva köpa rakhyvlar, man måste ju ta hand om hårväxten så här på sommaren. På vintern får den sitta, för då ger den faktiskt välbehövlig värme.
Nähe.. nu ska jag duscha och sova... klockan tickar iväg ser jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0