Det värmer!

Att få kommentarer om sin egen lycka. Det kanske finns hopp ändå, att man kan vara glad för varandra... För många gånger så är det så att många är glada åt andras olycka, vilket är så fel. Men jag har fått 3 rara kommentarer efter att jag avslöjat att jag kommit in på utbildningen... Fortfarande svårt att greppa. Jag ska börja greja med alla papper, dvs söka lån hos CSN, och så var det en liten talong jag skulle skicka tillbaka till utbildningen, där skulle jag kryssa för om jag vill gå utbildningen eller om jag inte vill. Och självklart så ska jag ju gå... Känns dumt att sumpa nåt som man faktiskt längtat efter!

Idag åker Nattis till sin pappa, och blir borta i nästan 2 veckor. Det kommer att bli väldigt tomt här hemma. Men, men, det är väl bara att bita ihop antar jag. När hennes pappa kommer så ska hon visst ha någon form av uppvisning på studsmattan, hon har gjort biljetter för det också. 

Marknad idag, vi ska gå ner när Erik har kommit upp ur sängen. Han skulle visst försöka komma upp redan vid 12 idag, vi får se hur det går med det. Han kommer väl behöva sova sen, för att orka med att vara med oss under kvällen.

Igår badade barnen tillsammans, de hade jättekul. Det märktes på allt vatten som var på golvet. 

Nu får jag inte sitta här mer, så jag får skriva mer när tid finnes!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Delad glädje är dubbel glädje! =)



Det fanns en tid då jag också gick på cirkus och uppvisningar med hemsnickrade biljetter var och varannan kväll. Nostalgi!

2009-06-26 @ 11:14:23
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda

Det finns alltid de som inte gratulerar till jobb/utbildning/förhållande och annat positivt. Trist.

Men jag tycker i alla fall att det är hur kul som helst att du blev utvald! Är kanske lite trött, men har inte riktigt fattat vart denna utbildning är förlagd, är det som du skrev i nåt inlägg längre ner?



Förövrigt är vissa blodstickare helt inkompetenta. Mina ådror är så tydliga att det aldrig brukar vara något problem, förutom just för idioter. Man blir nästan lite mörkrädd

2009-06-26 @ 22:03:11
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0