Fint det blir!

Nu börjar det kännas som om det blir lite ordning här hemma. Toan här nere renovers för fullt just nu, och jag städade altan idag. Golvet skurades med hjälp av en högtryckstvätt. Spolade även av möblerna på samma vis. Fönsterbläcken fick sig en omgång de med, svårt att få bort smutsen ordentligt annars. Spolade även av väggarna, men de behöver tvättas med mögeltvätt. Måste nog införskaffa ordentliga tvättsvampar. Dum som jag var så ställde jag undan både trädgårdsslang och högtryckstvätt, så nu får jag släpa fram det på nytt... Inte fint på baksidan nu, alla grejer ligger utslängda på gräset, för att jag skulle kunna skura ordentligt. 
Erik ska slipa inne på toaletten idag. Han spacklade igår, å nu lär det väl vara torrt gissar jag. 

Än har jag överlevt på min diet, har fått i mig två måltider och 3 dl vatten. Inget kaffe... Jag vill ju ha mjölk och socker i mitt kaffe, men det är väl inte så där överdrivet smart om jag ska försöka gå ner i vikt?!

Nu ska jag gå och ta hand om lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0