God morgon Lördag

Eller förmiddag kanske var ett bättre ordval. Jag tänkte att jag skulle ta en förmiddagspromenad med Theo. Men han tycker inte att han ska ha några kläder på sig. Vilket jag kan förstå, när det är så himla varmt. Men ska man ut och gå så måste han ju ha lite solskyddande kläder på sig. Ben och armar smörjer jag, finns inga andra alternativ... Klär inte på ett barn täckande kläder när det är 25 grader varmt ute... 

Theo tycker inte att jag ska sitta här, men så har det alltid varit, så fort han ser att jag sätter uppmärksamhet på nåt annat än honom så blir det stor kallabalik.

Vi har i alla fall fått i oss frukost, nu ska jag ge mig iväg på promenad. Farmor och farfars katt vill ha lite omvårdnat har jag hört... Och så finns det visst glass där, som jag tror Theo vill ha. 

Nu måste jag ge mig iväg!

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0