Grattis Sverige

Men mycket mer firande än så blir det antagligen inte... Vet knappt vad det är att fira... Ännu mindre vet jag vad som anordnas här eller någon annan stans. Så vitt jag vet så är folk bara allmänt lediga idag, nu är det visserligen Lördag, men när den 6 juni infaller på en vanlig vardag så är den en röd dag, och vanligt folk är då lediga. 
Jag tänkte först hitta på en massa skoj idag, men det ser inte ut som att det blir riktigt som jag tänkt. Min första tanke med dagen var att åka till lek och buslandet. Men Nathalie lär inte få någon att leka med där, så hur kul kommer hon att ha då? Jag måste ju springa efter Theo hela tiden, så jag kan ju inte fara runt med henne och klättra, även om jag skulle vilja ;). 
En annan tanke var att åka till gustavsvik. Men då kom jag på att jag inte har några badblöjor till Theo, och dessutom så tror jag inte att Nathalie får det speciellt kul i barnbassängerna. I Stora bassängen törs jag inte ha henne själv, alldeles för farligt. 
Får se om jag kan få tag på någon som kan ta hand om Theo, så jag kan och Nathalie åka och ha kul någonstans. Självklart hade det varit kul att erbjuda Theo en massa lek också, men då hade man behövt vara två vuxna. Erik kan inte följa med, han ska vara hemma och renovera lilla toaletten, är det tänkt. 
Erik sa igår att han skulle gå upp klockan 8 idag, men så vitt jag ser så har inte det hänt. Theo vaknade redan halv sju i morse, trots att han gick och la sig strax efter 21 igår kväll. 

Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0