Hur kan man?

Läste aftonbladet, och samma sak har hänt nu, som hänt flera gånger förut. Ett barn dör i bilen. Den här gången var det en klantig pappa som lämnade sin 1-åring i bilen. Glömde lämna barnet till dagis. Det knepiga med historien är att de hade ett barn till, på 3 år, som han lämnade till dagis, som vanligt, men han glömde 1-åringen. När mamman skulle hämta barnen på eftermiddagen öpptäckte de det fasansfulla... 
Men jag undrar, HUR LYCKAS MAN GLÖMMA ETT BARN I BILEN??????? I mitt huvud så kan man inte glömma bort ett barn, inte ens i bilen. Jag fattar inte hur människor är funtade som glömmer sitt barn i bilen... Visst, man brukar säga att ett misstag händer så lätt, men att glömma ett barn i bilen är väl i grövsta laget. Jag vet inte vad jag ska säga om saken. Det är så tragiskt. 
Nu ska jag gå och lägga mig, och krama på min plutt extra mycket. Nu när han är frisk så knuffar han bort mig, när han är sjuk så ska han ligga nära, nära... Lite dubbelt det där, ibland vill man att han ska vara sjuk, för då är han extra gosig. Men det är jobbigt att ligga bredvid en febrig pojke, som man nästan bränner sig på, och då önskar man att han vore frisk... Nu när han är frisk så önskar jag att jag kunde få en liten kram... 

Sov gott alla bloggvänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0