Regnig Lördag!

Mysig morgon har vi haft här. Stora barnen hjälpte till att plocka fram frukost. Alexander leker med Theo... Å vad jag saknar min stora pojke. Hade vi bott större så hade han fått bo här. Vem vet, när vi har jobb och sånt där båda två så kan vi nog flytta till vårat drömmål... Som visserligen kräver en del renovering, men det är det värt... 
Dagen till ära ska vi nog inte göra så mycket alls, faktiskt. Så tråkigt väder ute, så det är svårt att hitta på nåt att roa sig med. Tänkte att de skulle få kika lite på film där uppe sen, när Theo har sovit middag och så där. 
Har inte mycket att skriva om idag, händer ju ingenting. Just ja, har på mig en ny tunika som jag köpte här om dagen, med döskallar på haha. Jag såg faktiskt inte att det var döskallar på den när jag köpte den, såg ut som prickar, eller möjligen små blommor. 
Pannkaka till middag idag... Just ja, kuren är nu förbi, jag gick ner 2 kg.. alltid nåt :-D. 
Tror inte att dieter är nåt för mig, tror att jag skulle lyckas betydligt bättre med att äta mycket sallad, och träna på gymmet. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska investera i gym eller ej... 

Det får vara allt för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0