Shopping

Jag lovade ju här om dagen att jag skulle visa bilderna på de kläder som jag shoppat. Men så sprang dagen iväg, och jag fick det inte gjort... Men nu lovar jag, har inte mycket annat för mig när jag ändå bara sitter här och dricker mitt alldeles för gamla kaffe... Det lämnades i kaffekannan lite för länge, och nu smakar det äckelpeckel. Men jag är för lat för att orka göra nytt... Frukosten bestod av en nutrilett bar... 
Här kommer bilderna!

Bubbleroom / H Tunika
En tunika... 

Bubbleroom / H Leggings
Leggings, ville egentligen ha dem som det var spets på längst ner, men de fanns inte i min storlek...

Jag beställde även en tunika och en svart mysdress, men nu hittar jag den inte. Hittar liknande, men som var ruskigt dyra istället... 300 för en mysdress är lagom tycker jag... hur bra den kommer att hålla är väl en annan femma.. Men jag hade ingen lust att lägga 1000 kr plus per del för att få en mysdress från juicy couture. 

Nnu ska jag greja lite här hemma.. 
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0