Snart börjar det hårda livet...

Ska erkänna att jag länge tyckt att det här med pulverdieter bara är skräp, inget som funkar... Men jag tänkte att jag måste ju prova... Efteråt så vet jag om det är att kasta pengarna i sjön, eller om det kanske fungerar... 
Imorgon börjar jag alltså, hade tänkt att gå på min nutrilette i en hel vecka. Trodde till en början att det var 3 påsar om dagen som gällde, men så var det ju inte riktigt. Man ska få i sig 5 påsar om dagen. Får väl se hur det går, om jag får i mig allt som jag planerat. 
Återkommer i morgon med hur just min start ser ut. Där kommer jag skriva BMI bland annat. Man kan även räkna ut fettprocent man har i sin kropp genom att mäta sitt midjemått. Kika in på denna länk om du vill veta mer: http://www.markazits.com/diet/bmi.php

Idag har vi ätit tacos, och som vanligt så blir det massor kvar, särskilt tacochips. Fast det kanske är bäst att gotta sig, innan man börjar med diet... Tänkte kolla på en beckfilm som avslutning på helgen, får se om jag får sällskap eller inte. 

Hur har din helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0