Söndag

Så var det söndag, och helgen är redan slut... vad fort tiden går. 

Nästa vecka är sista veckan innan jag har semester från mitt jobbsökande, och Erik jobbar även sista veckan. Men vi hoppas allt vad vi kan att han får komma tillbaka till hösten, när alla sommarjobbare har stuckit. Han trivs ju så bra där, så det vore ju perfekt om han kunde få fortsätta där. 

Idag fick jag en lååång sovmorgon. Jag fick till och med duscha i fred. Jag vaknade till och med före Theo, och inte kunde jag somna om heller. Men det var så mysigt att ligga kvar i sängen och lyssna på Theo som snusade så gott. Efter ett tag smög jag upp, och jag in och duschade, när jag var klar och skulle hämta mina kläder i sovrummet så vaknade Theo. Vi gick ner och åt frukost, och just nu så sitter jag och dricker förmiddagens första kopp kaffe. Sovmorgonen varade för övrigt till 9:30, men så somnade han inte förrens vid halv elva igår kväll heller. 

Vet inte riktigt när vi ska väcka Erik, men snart är klockan 11, så det börjar bli dags för honom att gå upp nu. 

Idag ska vi hämta Nathalie, jag hoppas att ac-n i bilen vill funka, men som det varit de senaste gångerna så har den inte funkat alls. Gissar att det kan vara slut på kylmedium. Eller rättare sagt, jag hoppas att det är det som är felet, laga ac är ingen idé att göra, för det är så svinaktigt dyrt. 

Nähe, nu tycker inte Theo att jag ska sitta här längre, han vill oxå knappa, och det får han INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0