Frågestund

Även om jag inte har en så stor blogg, så tänkte jag att det vore kul med en frågestund.
Ställ eventuella frågor som ni har som en kommentar, så svarar jag i ett blogginlägg.  Jag lär väl inte få så många frågor, men jag får väl trösta mig med att då tar det inte så lång stund att skriva inlägget :-). 


Har haft lite kontakt med Emma nu på kvällen, hon ligger på förlossningen, de satte igång henne i eftermiddags. Och som det ser ut så blir det bebis innan soluppgången för hennes del. Ååååå vad kul! Håller tummar och tår för henne, och att allt ska gå bra för dem.

Nu ska jag säga godnatt, för nu ska jag lägga mig och sova, det blir en lååååång dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, håller tummarna för att det gått bra för barnaföderskan.



Jag måste ju ställa en fråga så du har lite att svara på! =)

Har du några syskon?

2009-03-11 @ 07:48:20
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag brukar läsa din blogg men har aldrig kommenterat men tycker iaf att det är trevligt att läsa din blogg.

Lite frågor:

Hur trivs du i Fjugesta?

Vad gör dig riktigt glad?

Vill du och din sambo ha fler barn?



Hoppas du får en bra dag!

2009-03-12 @ 10:17:17
URL: http://krajstajn.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0