God dag Fredag!

Idag händer inte så mycket. Jag fortsätter som vanligt att knapra på mina kåvepenin, men bara 3 gånger om dagen. Knapra förresten, man biter inte på dem frivilligt, för de smakar som nåt katten har tagit in. 
Senare i eftermiddag så kommer Nathalies pappa och hämtar henne, hon ska vara där i helgen. Men jag funderar fortfarande på om han klockan. Får se om han lyckas överbevisa mig den här gången. Mellan 14 och 15 sa han förut. Men varje gång han sagt det förut så kommer han kvart över tre eller halv fyra... Det stör nåt enormt när folk inte kan passa tiden tycker jag. Visst, jag är en tidsoptimist, men blir jag sen så försöker jag alltid att tala om det.
Theo är lite piggare idag, han har fått ipren mot sin feber, ventoline mot det slemmiga i halsen. Just nu har han fullt upp med att plocka med kritor. I burken, till mina händer, ta dem därifrån ner på golvet, och sen ner i burken. Sen börjar hela proceduren om igen. 

Senare i eftermiddag så får vi besök från Örebro, vi ska ju sälja lite fraggar från karet, och den första kommer alltså redan denna eftermiddag. Hade tänkt att Theo skulle bli trött snart, vilket han säkert egentligen är, men vägrar erkänna för någon. Tänkte att jag skulle lägga mig och vila med honom. Det känns att man käkar pencillin, man blir totalt död... i huvudet i alla fall. Eller så är det bristen på kaffe, som jag ju faktiskt inte druckit av sen jag kände av första symptomet på halsflussen. Jag vet att jag kan dricka kaffe nu, men det känns inte som att det smakar... Får se om jag överbevisar mig själv sen. 

Nu ska jag fortsätta vänta på Nathalies pappa... *suck*

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kåvepenin tillhör min barn- och ungdom.

Tvi vale! =(

Halsfluss och öroninflammation var vardagsmat...

Hoppas att de hjälper dig och att du känner dig piggare.

2009-03-20 @ 14:50:43
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Annette

låter som du dragit på dig något som slagit till hårt :S Hoppas du piggnar till och kan få njuta av kaffet i alla fall ;)

Usch har också svårt för människor som säger en tid och kommer någon helt annan.. Undrar just hur sånna människor klarar behålla jobbet :S hmm



Hoppas du får en trevlig lördag trots allt.

/Annette

2009-03-21 @ 16:36:16
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Ellie

Heej.



Hoppas du mår bättre nu och ni är friska, här är det rejält kallt och jag har svårt att vara uppe pga värken. Nemone är frisk o kry peppar,peppar hoppas det får vara nu ett tag framåt.



Har en ny blogg pga att den andra strulade så förbenat..

sköt om dig..

2009-03-25 @ 07:29:39
URL: http://fundersammastunder.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-25 @ 07:31:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ellie

Fasiken glömde ändra till min nya blogg..

här kommer den



http://palandetutanfor.blogg.se



kram

2009-03-25 @ 07:31:58
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0