God Morgon!

Nu är Theo mycket piggare, visserligen käkar han alvedon, men det får han göra tills det värsta onda i öronen ger med sig, vilket det bör göra rätt snart, eftersom han käkade de två första kurerna av penicillinet igår. Men det går bra att ge honom medicinen, trodde jag inte. Kåvepenin, eller penicillin över huvud taget brukar ju inte smaka vidare smaskens. Skillnad med hostmedicin, där de oftast brukar lyckas maskera det äckliga med smakämnen. 

Men nu tycker jag att alla här hemma ska få vara friska, börjar tröttna på det här med sjukdomar nu. Måste försöka åka in till KFG på måndag, så jag kan få aktivitetsstödet påskrivet, annars lär jag väl aldrig få mina pengar, nu är de rejält sena, men det beror ju som sagt på att jag har haft sjuka barn, och att jag själv har varit sjuk, så jag har inte kunnat ta mig någonstans.

Nu ska jag byta bajsblöja, sen ska jag försöka ta hand om lite disk... min tur idag, Erik gjorde det igår... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0