Hemma igen

Kom hem, utan att komma vilse någonstans. Har aldigt varit speciellt bekväm med tågstationer. Men när jag väl kom hem så tröstade jag mig med att jag är glad att jag inte var i Stockholm, då hade jag väl blivit sinnessjuk. 

Idag försov vi oss här hemma, alla utom Erik, han kom iväg i tid i morse, tror jag. Men vi andra hörde inte klockan, så vi fortsatte att sova. Lyckligtvis kom Natta i tid till skolan, men Theo vart sen till dagis. Men det gör ju inte så mycket. Själv blir jag hemma idag, skulle egentligen in till Örebro idag, och KFG, men jag skulle vara där klockan 9 för lite info, men jag missade bussen. Det mötet som är på torsdagar brukar vara i ca 40 minuter, så det brukar bli att man åker dit och vänder i princip. 

En glad överraskning fick jag i morse, jag vart uppringd av vikariepoolen, och de ville att jag skulle jobba på ett dagis. Sa att jag kunde det, men det gick inte så bra när jag fick veta att det ligger i Hidinge... blir svårt då... Får se hur det blir längre fram, får väl hoppas att någon personal blir sjuk här i Fjugesta, så att jag får hoppa in. 

Nu ska jag äta frukost, och sen ska jag sätta mig här och fila på mitt CV, och söka lite jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0