Jag skulle...

Det var så mycket jag skulle göra idag, men så lite jag hann med. Jag skulle sätta upp väggdekorationer, fast det skulle jag iofs göra redan innan helgen. Å så skulle jag lägga in nya bilder på min stora grabb här på bloggen. Men hur mycket har jag hunnit med att göra? Inget av det. 
Jag måste för övrigt försöka få lillplutten att börja sova i sin egen säng, i eget rum. Han börjar bli stor nu, och trängs med mig mest hela tiden. Frågan är hur många gånger han tänkt vakna om natten om han får sova i sin egen säng? Och hur länge orkar jag envisas med att snubbla upp ur sängen och gå in till hans rum varje gång han vaknar?
Mer då? Jo, nu när jag i skrivandets stund sitter här, så hittade jag en tävling som vore trevlig att vinna. Det fina med historien är ju att jag slipper mejla massa folk om tävlingen, och jag slipper skriva en motivation till varför just jag ska vinna. 
Hur som helst så är det en tävling om väggord, skulle vara såååå fint på sonens rum, eller som en fin present till Emmas bebis... Som hon förvisso inte har fått ännu, men den lär väl komma ut snart, får vi hoppas. 



Jag tävlar om ett valfritt väggord från Unikdekor
Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!



Tiden går på tok för fort när man har kul, och nu börjar det bli dags att få barnen i säng, eller i alla fall förberedas för den. Senare ikväll, när barnen sover så blir det Beck för mig och älsklingen. Mysigt. 



Kommentarer
Postat av: helen

okej, ska testa det när jag får tid..

2009-03-09 @ 18:54:59
URL: http://ci3ur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0