Katrineholm imorgon

Japp, imorgon så gör jag den stan osäker... eller kanske inte. Jag ska dit på jobb och utbildningsmässa. Nej, jag ska nog inte försöka få ett jobb i Katrineholm, det blir för jobbigt att pendla dit. Tar för lång tid. Men jag kan ju inte påstå att det är dyrt att åka dit. Biljett tur och retur gav jag 214 kr för. Tyvärr så får man ingen sittplats med på köpet då. En garanterad sittplats kostar 43 kr extra... SJ vet hur man tar betalt, det är en sak som är säker. Dessutom får man betala extra om man bokar en biljett som man vill ha möjlighet att boka om, fånigt tycker jag att det är. 

Just ja, jag lovade bilder från när Alexander var här i helgen, så det är bäst jag lägger in dem, nu medan jag kommer ihåg!











Det får vara allt för nu i alla fall.. Får se om jag hinner med nåt inlägg till, blir i så fall nytt dagsrekord med 3 bloggar på en dag :-)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Charmiga och söta syskon.

2009-03-11 @ 07:49:08
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0