Många kommentarer :)

Jag gick precis in här på min blogg, tänkte jag skulle försöka skriva ihop nåt... 
Men så fort jag loggade in så hade jag fått, hör och häpna hela 6 kommentarer. Det måste vara nytt rekord på denna blogg. Jag hör ju inte till dem som har så där väldigt många läsare, men jag är glad för de jag har. 

Annars så fick jag brev från kommunen idag, ringde igår och hörde mig för om att bli vikarie inom barnomsorgen. Och det lät ju intressant, ger väl i alla fall en och annan krona, får man hoppas. Även om det innebär oändligt med barnskrik, tidiga mornar och träning på tålamod, så får jag tåla det. Lär väl även få glömma lediga dagar i sommar... kul, hmmm näe... men, men, vad gör man inte för pengar?

På eftermiddagen så kom Alexander hit, stora grabben, han visade stolt upp 2 pistoler i plast som han hade fått. Jag tycker ju förvisso inte att barn ska leka med låtsaspistoler, men nu bor han ju inte här på heltid, så jag tyckte han kunde få ha dem. Fick honom att lova att inte sikta med pistolerna på någon människa. Förklarade för honom att det kan kännas väldigt obehagligt. Och det lovade han att han inte skulle göra. 

Pannkaka till kvällsmat vart det, och så svängde jag ihop en misslyckad sockerkaka.  Inte så att den vart äcklig, men den vart väldigt stum... 

Hittade för övrigt lite bilder från i somras, som jag tänkte visa upp.



Ni kan väl låtsas att ni inte ser reflexerna i glasögonen. 
Kolla istället de söta bissningarna, som nu är betydligt fler.



Närbild, som vart skarp, med en himla massa tur.... 
det är sällan jag lyckas med de riktiga närbilderna.


Detta kunde Theo roa sig med ungefär hur länge som helst i somras. 
Återstår att se om han är lika lättroad denna sommar.


Nu ska jag strax gå och lägga mig, Theo väckte mig klockan 5 i morse... så jag känner mig lite lagom mör. 
Just ja, skickade iväg ett sms till Emma, och hon får sin bebis senast på fredag, eller senast fredag så sätter de igång henne i alla fall. 

over and out

Kommentarer
Postat av: Mammablogg Galan 2009

Äntligen är det dags att vi alla underbara Mammabloggare ska få chansen att glänsa & njuta av massor av lyx, flärd, glitter & glamour! Och inte minst att få egen tid, tid som vi alla Mammor utan tvekan är värda! Kan Du komma ihåg när Du senast unnade Dig det?!



Nu har Du Din chans! Vi välkomnar 100 Mammabloggare till årets händelse! En helt egen Gala bara för oss! Den går av stapeln den 4-5 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens i Göteborg! Det blir ett fullspäckat dygn där Du som Mamma står i fokus i hela 24 timmar!



Galans höjdpunkt blir en helt fantastik 3-rätters Galamiddag tillagad av Sjöbackens excellenta kockar och därefter en Award-utdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier!



Vill Du hänga på?! Skynda Dig och förhandsboka Din biljett nu!Vi har endast 34 biljetter kvar!



Inne på hemsidan kan Du läsa om vilka andra Mammabloggare som redan har förhandsbokat sin biljett!



Hoppas att vi ses i Göteborg den 4 juli 2009!



Hälsningar



Mammablogg Galans Styrelse

2009-03-07 @ 01:55:59
URL: http://mammagalan.se/wp
Postat av: Malin B

Vilken charmör du lever tillsammans med, värsta svärmorsdrömsleendet! =)

2009-03-07 @ 21:47:54
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0