Nu är hon född!!

Har hört på ryktesvägar att numera så är Emma tvåbarnsmamma. En liten tös på 3800 gram ungefär och 50 cm lång. Massa grattis till dem!! Ska bli kul att träffa dem sen, när de orkar, kan och vill.

Själv ska jag fixa iordning mig, för snart bär det av mot Katrineholm. Hur jag ska hitta har jag ingen aning, men jag får hoppas att jag kliver på rätt tåg för det första, sen är det tågbyte i Hallsberg, så då hoppas jag att jag byter till rätt tåg där med... Inte nyttigt att vara nervös.

Ska hinna med att äta frukost oxå, och vad jag ska leva på under dagen idag, har jag ingen aning om. Hade gärna sluppit att släpa med mig min ryggsäck, men det får jag väl göra ändå. Synd att den är så jäkla ful bara. Får ta med mig smörgåsar, tror det finns någon gorbys i frysen som jag kan ha som lunch, alltid nåt :-).  Kaffe får jag ta med i en termos, så jag inte kreverar av kaffebrist, det vore ju typiskt. 

Nu ska jag upp och duscha, sen stressa vidare... Kanske blir det en positionsblogg från mobilen, men det återstår att se, måste räkna ut hur det fungerar först :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0