Rolig post

Idag fick vi rolig post i brevlådan. Det är alltid kul. Nathalie fick ett paket från sin mormor, med en massa kläder i, självklart skulle de visas upp, och hon skulle ju vara modell framför kameran. Så här kommer bilder på henne, men även på Theo som fick sin fina tröja från Ecobaby idag.


Bilden på Nathalie, Tunika och Leggings. Theo i sin jättesnygga tröja från Ecobaby!






Alla kläder som Nathalie har visat upp nu fick hon från snällaste mormor.



Fick för övrigt en kommentar från "smurfen" angående min blogg om den administrativa utbildningen som jag ville gå. Det spelar ingen roll vilket jobb man annonserar ut, det blir i princip lika många ansökningar till varje, i alla fall i dagens läge. Oavsett om det är ett administrativt jobb eller något annat. 
Jag är CNC operatör, vilket anses vara ett bristyrke. Tyvärr så anser de flesta att man ska ha körkort, och flera års erfarenhet av jobbet. 


Nu ska jag göra iordning lillplutten för natten. Hoppas alla snälla haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, vilken snäll mormor.

Det blev ju rena rama julafton! =)

2009-03-05 @ 08:07:41
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Helen

jätte fina bilder! hur får man dom så? alltså som små inramade..?

2009-03-06 @ 16:34:16
URL: http://ci3ur.blogg.se/
Postat av: Ekobaby

Åh vad fint tröjan passar din son!



Mvh

Ekobaby.se



2009-03-09 @ 14:24:30
URL: http://ekobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0