Skillnader

Har exprementerat lite, men lite tips jag läst här och var om hur man ökar antalet läsare i sin blogg. Nu är ju inte jag någon direkt moderiktig människa, som skriver om senaste modesensationen, eller om vilken kändis som fick skoskav i förrgår. Jag skriver om mig, egoistiskt va? Och jag skriver om mina barn och familjen i största allmänhet. 
Men nu till mitt exprementerande, jag har testat att lägga ut mer bilder på bloggen, och det funkar faktiskt. Man får fler läsare, men kanske inte så att det stiger över 100 sträcket... Det har det i alla fall inte gjort för mig. 
Dessutom så hjälper det mycket att uppdatera flera gånger under dagen, det gör rätt stor skillnad. Men eftersom jag inte testat dessa ovan nämnda saker separat så vet jag inte riktigt vad som gör den största skillnaden. Men troligtvis är det den sistnämnda.

Här hemma har vi ätit frukost nu, jag ska dricka en kopp kaffe. Sen blir det lite städning, damsugning. Dessutom ska alla duscha, för idag ska vi iväg och äta middag och fira Erik som egentligen fyller år imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0