Skoj!

Vart ju vinnare av en tävling, som jag skrev om i förra inlägget. Där länkades det till min blogg, med mitt namn. Helt plötsligt så fick jag 96 unika läsare, sammanlagt 107 läsare. Det är nytt rekord för min blogg kan jag säga :-). Vissa stoltserar med att deras blogg har x antal tusen läsare, här blir jag glad om jag når över 20 sträcket. Men jag kan i alla fall lova att man får fler läsare om man lägger in bilder... 
Theo har ju varit hängig under en längre period, och en eftermiddag låg han och mös med sin pappa. De var så söta båda två så jag kunde inte låta bli att föreviga dem på bild.



Idag ska vi gå och kika i Emma och Fredriks hus, de skrev på alla papper i fredags, så nu är de officiella husägare. Nu väntar de bara på bebis som ska komma snart (hoppas vi). I eftermiddag blir det middag hos svärmor och svärfar, trevligt att slippa göra mat själv ibland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0