Snart går vi...

Erik är nervös, han tror inte att han ska få nåt av det han önskar sig... stackars honom... Jag vet ju precis vad han ska få, men det tänker jag inte tala om haha. Imorgon kommer mina föräldrar hit med present åt Erik, och en sängbräda till Theos säng. Har kommit fram till att Theo inte gillar att vara instängd i sin säng. Skulle inte jag heller gilla. Eller rättare sagt, jag gillade inte heller min spjälsäng när jag var liten, jag ville inte alls sova i den. Så nu har vi tagit bort ena långsidan med spjälor, och bytt ut den mot en bräda som vi fick med när vi köpte sängen. 

Nu är Theo trött, funderar på om jag ska gå upp och byta om, så att vi är redo att gå sen. Kanske kan man gå en extra runda, så kanske Theo kan få för sig att somna i vagnen... eller så gör han det inte.. återstår att se. Iofs, är han trött så somnar han typ på en gång i vagnen, är han inte trött så sitter han bara och tittar. 

Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0