sökt praktikplats

Vad fånigt det känns att vara 29 år och gå till en butik och höra sig för om en eventuell praktikplats. Praktik hade man ju när man gick i skolan... Men det är nya tider nu. Jag vart i alla fall positivt bemött, och de skulle prata om det, så skulle jag få svar. 
Var på KFG idag, gick bra, men det var lite segt, och jag var riktigt trött. Har köpt väggdekorationer som jag ska sätta upp i det rum som en dag ska bli Theos. När jag ska hinna med att göra det har jag däremot ingen aning om. En present till Erik vart det oxå, en billig sådan. Nåt mer måste jag väl komma på, men vad den skrala ekonomin ska tillåta har jag ingen aning om. 
Strax ska jag gå iväg och hämta barn, måste först gå till järnhandeln, där posten ligger, och köpa lite kuvert. 

På tal om inget så ligger min svägerska inne på BB med för högt blodtryck, eventuellt ska de sätta igång henne! Hoppas hon får sin bebis snart :-). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0