Svar på frågor

Kristin frågade
Hur trivs du i Fjugesta? 
Svar: Jag trivs jättebra i Fjugesta faktiskt. Finns väl många som säger att det är bättre att bo i Örebro, men det är så satans jäkla dyrt, så det har bara välbetalda människor råd till. 

Vad gör dig riktigt glad? 
Svar: Just nu så blir jag väldigt glad när jag tänker på min svägerska som precis fått en liten bebis. Annars så blir jag riktigt glad när jag hör mina barn leka och skratta tillsammans.

Vill du och din sambo ha fler barn? 
Svar: Jadu, det vet vi inte riktigt än. Jag skulle kunna tänka mig fler barn, en liten tös till skulle väl inte vara fel. Men för att det ska ske så krävs det bland annat ett större hus. Och jag skulle gärna ha körkort innan det händer... Men visst, lite sugen är i alla fall jag, trots att jag redan har 3 barn...

MalinB frågade
Har du några syskon?
Svar: Jodå, jag har syskon, En syster som är 9 år äldre än mig. Henne pratar jag med rätt så regelbundet. Sen har jag två bröder, en som är 11 år äldre än mig, som inte pratar med mig, och då är jag så envis så jag pratar inte med honom jag heller. Har en till bror som jag inte vet hur gammal han är, men senast jag träffade honom var nog när min pappa dog, och det är väl ca 13 år sen nu. Har bara halvsyskon ska jag tillägga.



Kul att få lite frågor :-). Då vet man i alla fall vad man ska skriva. Kommer det fler frågor så kommer detta inlägg att uppdateras med tiden. 

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; vad härligt :D

gör du då?

2009-03-12 @ 11:47:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0