Trött...

Theo somnade sent, han kollade på hela Let's Dance, han sov middag så länge, så sent. Han vaknade halv sju på kvällen. Tyvärr så somnade ju jag med, så jag kunde ju inte väcka honom när han sovit en timme som jag tänkt. Istället sov han som en stock i 2 timmar.  Själv är jag trött fortfarande... skulle utan problem kunna gå och lägga mig och sova hela natten. 

När jag ändå skriver så får man väl passa på att gratta det vinnande paret i Let's Dance, så GRATTIS till stora starka Magnus. Men jag tyckte Laila var bäst... den sista dansen var väldigt vacker, nästan så att till och med jag vart tårögd, trots att jag inte är så insatt i dansens alla konster.

Hoppas att ni som läser har haft en trevlig Fredagskväll, det har jag haft. Med våfflor till tv:n... Lånade våffeljärn av svärmor, vårat var trasigt i sladden, så det tordes jag inte använda. Men det som svärmor hade gjorde väldigt goda våfflor det med :-). 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0