Vårdentralen :/

Många gånger har jag varit nöjd med vårdcentralen här i Fjugesta, men ibland så får man inte den info som man vill ha. Idag ringde jag angående Theo, och hans feber som han har haft i ett flertal dagar nu. Rätt hög dessutom, här om dagen hade han nästan 40 graders feber... Visserligen kan man häva den rätt bra med alvedon, men ändå, någon gång måste han ju få bli frisk. Börjar kännas rätt meningslöst att gå på en åtgärd via arbetsförmedlingen, när jag ändå aldrig kan vara där... Men det är väl bättre att gå på en åtgärd nu, under första tiden som han är sjuk, när han går på dagis... ÄN att han blir sjuk när man jobbar. Sjuk kommer han väl bli sen också, men förhoppningsvis inte i samma utsträckning som nu. 

Idag har jag inte gjort nåt, faktiskt. Mer än att äta frukost och dricka kaffe. Jo, just ja, jag har sovit med Theo också, och det var väldigt skönt. Nu sover han igen, och jag borde passa på att ta hand om disken... Det blir inte att man tar hand om den när han är sjuk, då han bara vill sitta på armen eller i famnen och bara mysa. 

Dags att göra lite nytta... 
Hur har din dag varit, så här långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0