Dagens hjärtattack

Huga ligen, hjärtattacker hoppar på en när man minst tänkt det. Skulle duscha, och jag ställer mig i badkaret och sätter igång vattnet. Vad tror ni hoppar fram, just det, en spindel! Jag höll på att dö, få hjärtsnörp och mer där till... Tydligen så vart jag till sist den överlevande efter ett hårt krig oss emellan. Mitt enda vapen var ett mariebergsblad, och med det så mördade jag spindeln kallblodigt!

För övrigt så är datorn numera allmänt korkad. Den gör inte helt som jag vill, och jag funderar på att installera om allt elände på en gång, så att jag kan välja vad jag vill ha på min dator. För när datorn kommer så är den fullproppad med en massa skräp som jag inte vill ha. Tyvärr så får jag väl göra alla uppdateringar igen, men det får jag väl tåla. Tänker att det är bäst jag gör det nu, när jag inte har sparat på mig en massa bilder och sånt där annat som man vill ha kvar. När jag gör det, är en annan femma. Borde göra det på en gång, men jag har ingen större lust. 

Nackspärren hänger fortfarande i, så ännu är jag stel. Men det är bättre idag än vad det var igång, så denna dagen kanske jag klarar mig med alvedon som smärtstillande. Magen blir inte helt glad av att man pillrar i sig diklofenak. Och då brukar min mage klara mycket utan att balla ur. Visserligen vart det inget allvarligt, vart bara lite extra gasig. 

Jag stör mig för övrigt på bubbelvattenreklamen. Att man ska köpa smaksättare osv till det där. Ja visst, det är väl jättebra att det finns, men man behöver inte köpa deras speciella koncentrat som är fullt av sötningsmedel (som jag inte kan dricka, mår illa av eländet). Man kan faktiskt köpa valfri saft i valfri butik och hälla i önskad mängd i sitt bubbelvatten, funkar jättebra. För den som inte är nöjd med utbudet som finns av koncentrat och föredrar dryck med sötningsmedel istället för vanligt socker, kan blanda i fun light, finns ju en del av dem att välja mellan där.

Nu ska jag dricka kaffe!
Hoppas att Du slipper hjärtklappning idag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Usch, spindlar är äckliga. Jag brukar ta fram dammsugare och så slipper jag komma så nära. ;)



Skönt att det är bättre med nacken idag iaf. =)

2009-05-28 @ 13:25:31
URL: http://krajstajn.blogg.se/
Postat av: Malin B

Käre tid, jag blev ju alldeles orolig när jag läste rubriken. Jag skulle kunna plocka bort spindlarna till dig om du befriar mig från alla möss och ormar! ;)

2009-05-28 @ 20:38:11
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Shit efter en sådan upplevelse hade jag varit död på sekunden, nä fy fan för spindlar brrrrrrrrrrrrrrrr..

2009-05-29 @ 14:22:44
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill spindlar bo här får de faktiskt dela på hyran. Brukar bli några mord såhär om somrarna, seriemördare?

2009-05-30 @ 00:40:19
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0