Det händer...

Nu har det blivit lite ändring på min beställning på HP, förut stog det att ett manuellt godkännande behövdes, nu står det att ordern är mottagen av lagret... Det går inte fort, men det går i alla fall framåt... 
Nu hoppas jag att jag hinner få datorn denna vecka, typ på fredag skulle sitta bra. Vet att Gunnar var lite nyfiken på att se vad det var för en dator. Så det vore ju passande om jag kunde få den då. Gissar att jag inte hinner få den imorgon, om jag inte har en massa tur, en det tror jag inte att jag har, så det är nog ingen större idé att hoppas på det. 

Idag vet jag inte så noga vad som händer, är lite sugen på att baka nåt, men jag vet inte... Skulle ta en promenad tänkte jag, men Theo i det fina vädret. Men det blir så tokigt så fort vi kommer ut. Theo tycker att vi ska gå hem till farmor och farfar, det tycker inte jag. Alltså det är ju trevligt att gå dit, men man behöver ju inte gå dit så fort man sticker näsan utanför dörren. Och går vi inte åt det hållet så gallskriker den unga herren, för att han inte får som han vill. Snacka om att han har stark vilja. 

Ska fundera en stund till på det där med promenad, sitta och mögla en stund framför våra bästa år... Ska fylla på kaffe i muggen så jag håller mig vaken. Är trött som ett as. Hade svårt att sova i går kväll och Theo bökar hela nätterna. Funderar på att lära honom att sova i egen säng, vad tror ni om det? Han är 1½. Men som jag skrivit förut, så kommer jag säkerligen tycka att det är jättetomt i sängen när han inte ligger där. Och numera är jag ju gräsänka på nätterna eftersom Erik jobbar. 

Har märkt att Theo gillar att dra saker efter sig, så jag skulle vilja leta rätt på någon leksak som han kan gå runt med här hemma. Jus nu har han ett måttband som han drar runt med... En hållbar träleksak vore perfekt, synd att brio's grejer är så svinaktigt dyra. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0