disken klar!

Nu har jag diskat, ska bara ställa in den också, för annars ser det ut som det är lika stökigt som innan. Fast nu var det inte speciellt stökigt, egentligen. 
Har för mig att det var någon som frågade om vart de här muggarna som man kan måla på kom ifrån, och de kommer från Hands On, du hittar dem på:
http://www.hands-on-hobby.com
En rätt tråkig sida, men man kan i alla fall kolla vart de säljer deras produkter, genom att maila dem.

Nu ska jag plocka undan lite leksaker från golvet, skulle behöva damsuga också, men jag känner att lusten för att damsuga inte alls vill infinna sig, inte lusten till städa över huvud taget. Känner mig bara trött och seg idag, suck. 

Hoppas att ni har en roligare dag än vad jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0