Fin present

Fick jag av min son i morse, jag fick sovmorgon till tio över nio, vilket är rena rama lyxen. Men helt lätt är det inte att sova i vårat sovrum, för där är varmt som jag vet inte vad. Har ingen termometer där uppe, men det börjar komma upp i tempraturerna jag hade i min lägenhet i Storå. Där man inte kunde öppna korsdrag någonstans. Hur man än försökte så gick det inte. Så om nätterna fick man sova i ett rum som var 30 grader varmt - pust.

Idag ska ju jag firas, egentligen, jag är ju trots allt mamma, men Erik är av den tron att det är barnen som ska gratta sin mamma, så jag får inget. Har förklarat för honom att det dröjer många år till innan jag kommer få nåt av mina barn, de tjänar ju liksom inga pengar direkt. Har försökt att föregå med gott exempel och ge honom en liten present, jag kräver inget stort. Men sånt kommer han inte ihåg.

Idag kommer iaf Nathalie hem, och av henne kommer jag få nåt som hon har gjort själv på fritids, undrar jag vad det är för nåt, för det har hållits jättehemligt från hennes sida.

Nacken börjar äntligen ge med sig, vilket är skönt. Snart ska jag börja med frukosten, tror Theo börjar bli hungrig. Han vill leka med sin pappa som ligger i soffan, för han är trött. Han envisades med att kolla på hockey inatt, och somnade inte förrens 5. Jag lovar, jag tycker INTE synd om honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0